Στην κοινωνία της απρόσκοπτα διαθέσιμης και ραγδαία εξελισσόμενης γνώσης που ζούμε, η αξία της μαθηματικής σκέψης και ιδιαίτερα της διεξοδικότητας, της πολιτισμικής και εκφραστικής ισχύος και της ομορφιάς που τη χαρακτηρίζουν, υφίσταται μια πρόκληση η οποία απαιτεί συνεχή και οξυμένο επιστημονικό αναστοχασμό. Τι μαθηματικά μαθαίνονται στη σημερινή σχολική τάξη; Με ποιες μεθόδους μπορούμε να υποστηρίξουμε τη μαθηματική σκέψη ως εκφραστικό μέσο για τους μαθητές; Ποια εκφραστικά μέσα, αναπαραστάσεις και επικοινωνιακές πρακτικές μπορούν να υποστηρίξουν τη μαθησιακή διαδικασία; Με ποιους τρόπους μπορούμε να ενισχύσουμε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης; Πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε το διδακτικό έργο και την επαγγελματική θέση του εκπαιδευτικού; Στο Συνέδριο θα συζητηθούν αυτά και άλλα παρεμφερή ερωτήματα που θέτουν ερευνητές της Διδακτικής των Μαθηματικών στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς, τα τελευταία είκοσι περίπου χρόνια.