H
Michele Artigue είναι καθηγήτρια στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου
Paris 7 και μέλος του Doctorate Schoolin Epistemology, Philosophy and Didactics
of Sciences στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Έχοντας ολοκληρώσει τη διδακτορική διατριβή
της στη μαθηματική λογική, ενεπλάκη στις δραστηριότητες του Institute of
Research for MathematicsEducation (IREM) στο Πανεπιστήμιο Paris 7 και προοδευτικά
τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα μετατοπίστηκαν προς το νέο ερευνητικό πεδίο
της Διδακτικής των Mαθηματικών. Όπως οι περισσότεροι ερευνητές αυτού του
πεδίου, αρχικά εργάστηκε πάνω στις αντιλήψεις των μαθητών της πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης, σύντομα όμως στράφηκε σε ερευνητικά προγράμματα που περιλάμβαναν
εργασία με φοιτητές, σε συνεργασία με συναδέλφους της φυσικούς, κι έτσι
η έρευνά της εστιάστηκε σε ανώτερα επίπεδα κατανόησης μαθηματικών εννοιών.
Η βασική της συνδρομή στην έρευνα σχετίζεται με τη διδακτική της Ανάλυσης,
την εισαγωγή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη μαθηματική παιδεία και τις
σχέσεις μεταξύ επιστημολογίας και διδακτικής. Η ερευνητική της διαδρομή
οδήγησε στην έκδοση και συν-επιμέλεια πάνω από 50 άρθρων ή κεφαλαίων σε
διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Είναι μέλος επιστημονικών και
εκδοτικών επιτροπών σε πολλά περιοδικά, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Αριστείας
«Καλειδοσκόπιο», και από το 1998, αντιπρόεδρος του ICMI (International Commission
on Mathematical Instruction).